Forum R.A.T.-asg rawa mazowiecka-Rawski Airsoftowy Team Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Tyrania III
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum R.A.T.-asg rawa mazowiecka-Rawski Airsoftowy Team Strona Główna -> Strzelanie

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jabol
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubki Duze


PostWysłany: Czw 19:18, 17 Lip 2014    Temat postu: Tyrania III

17 Sierpień 2014, Ruda Śląska INQ
Scenariusz wkrótce Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabol
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubki Duze


PostWysłany: Wto 13:52, 22 Lip 2014    Temat postu:

Jeśli będziemy spełniać wymogi do jedziemy
Lista:
1.Jabol
2.Seba
3.
4.
5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabol
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubki Duze


PostWysłany: Czw 11:31, 24 Lip 2014    Temat postu:

Cytat:
to są informacje wstępne będa poprawione
Przeczytaj dokładnie cały post! Pamiętaj - nieznajomość zasad szkodzi i to że nie zauważyłeś danego punktu nie jest żadnym argumentem.

Organizator: B.O.S- Bytomski Oddział Szturmowy przy współpracy z Muzeum Techniki Militarnej i Użytkowej w Bytomiu
Termin: 17.08.2014 – niedziela, START 09.00,

Czas: Rejestracja od 8.00 na końcu parkingu. Start wymarsz na miejsce startu o 9:10 rozpoczęcie działań o 9:30 koniec około godz. 16.30. Parkujemy za Tesko na Rudzie Śląskiej
Teren: Ruda Śląska INQ

Limit: 120 osób


Strony konfliktu:
Komunizm 60 osób :

Armia Obrony Czernogórska (40 osób) :
- 1 "Sevastopolsky" Piechotny Batalion (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 2 Gwardija Ivanijeva (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 12 Inżynierny Batalion Piechotny "Slava" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 5 "Niepaskramiany"Mechanizowany Batalion (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 7 Piechotny Batalion "Bojovy" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
__________________________________________
Siły Ekspedycyjne ZSRR (10 osób):
- ,,Moskievsky" Strelkovy Batalion (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)


__________________________________________


Demokracja 60 osób:

Czernogórski Ruch Demokratyczny [CRD] (40 osób) :
- 5 Piechotny Batalion "Nieustrasziny" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 14 Milicijny Batalion "Togarova" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 1 Batalion Gwardii "Svaboda" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 4 Motorizowany Batalion "Demokrativia" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
- 8 Motorizowany Batalion "Motostrelaki" (8osób + dowódca i zastępca dowódcy)
__________________________________________
Siły Ekspedycyjne USA (8osób + dowódca i zastępca dowódcy):
- 93rd "Blue Devils" US Marine Battalion

Stylizacja (JEST OBOWIĄZKOWA):

Komunizm:
- Armia Obrony Czernogórska - w grę wchodzą wszelakie rodzaje mundurów. Umundurowanie musi być pełne. Wszystkie kamizelki taktyczne, hełmy i tym podobne - jak najbardziej dozwolone

- Siły Ekspedycyjne ZSRR - oczywiście chcielibyśmy ażeby członkowie tego 10 osobowego oddziału posiadali umundurowanie rosyjskie. Lecz wiemy że osób z takim mundurem może być mało, więc, tak jak w Armii Obrony Czernogórska w grę wchodzą wszystkie mundury za wyjątkiem umundurowania amerykańskiego. Lecz osoby z mundurem rosyjskim będą miały pierwszeństwo w dołączeniu do tego oddziału


Demokracja:
- Czernogórski Ruch Demokratyczny - stylizacja tutaj będzie najbardziej przestrzegana, i jeżeli ktoś się do niej nie zastosuje zostanie wpisany na czarną listę i to będzie jego ostatnia przygoda z cyklem gier ,,Tyrania". Każdy żołnierz CRD ma być ubrany w spodnie z munduru (dowolnego) i górę z cywilnego ubrania ( swetry, bluzy, płaszcze, koszulki itp.). Zakaz noszenia hełmów i większych kamizelek taktycznych. Dozwolone nakrycia głowy to wszelakiego rodzaju czapki, kominiarki, można również zrobić bandany z arafatek. Pozwalamy na pasoszelki, chestrigi, pasy taktyczne, plecaki.

- Siły Ekspedycyjne USA - Aby dołączyć do tego oddziału wymagany jest pełny mundur amerykański. Reszta, czyli kamizelka taktyczna, hełm, M16;M4A1 jest tylko opcjonalna. Gdyby się jednak okazało, że w ekipie która liczy od 5-10 osób jedna osoba nie ma munduru amerykańskiego, wtedy taka osoba zostanie dopuszczona nie chcemy rozdzielać ekip.

Masz pytanie odnośnie stylizacji lub mechaniki gry? Znalazłeś dla siebie świetny ubiór, ale nie wiesz czy na 100% jest akceptowalny przez zasady stylizacji ?
Wszelakie pytania wysyłamy na maila - [link widoczny dla zalogowanych]





Rozgrywka:
Będzie podzielona na kilka scenariuszy, które dostaną dowódcy przed rozpoczęciem konkretnego scenariusza. Po wygranej lub porażce zbieramy się w miejscu startu następnie czekamy na organizatora strony, który zabiera was w miejsce startu kolejnego scenariusza.
Scenariusze zajmą czasowo 60-120 min, po każdym będzie 20 min przerwy na przejście do miejsca startu oraz przygotowanie się do kolejnego scenariusza. Fabuła nie jest liniowa wszystko zależy od postępów w walce.
W grze będą również występowali dowódcy stron i jest absolutny nakaz słuchania ich rozkazów, będą oni uczestniczyli w rozgrywce jako wodzowie naczelni oraz organizatorzy swoich stron. W przypadku niesubordynacji, luźnego traktowania rozkazów lub ich całkowitego ignorowania zostaniesz wpisany na czarną listę, co spowoduje brak możliwości przyjazdu na kolejną bitwę z cyklu ,,Tyrania".
Jako organizatorzy prosimy graczy o wczucie się w klimat, słuchanie rozkazów i odpowiednie wysławianie się do dowódców (Tak jest, Wodzu Naczelny itp.). Wszystko co robimy ma na celu jedynie zbalansowaną i ciekawą rozgrywkę oraz próbę jak najlepszego odwzorowania pola walki.
Nie obowiązuje zasada pif-paf - dostałeś. Gramy w trybie gry full-contact, lecz jeżeli zauważysz gracza stojącego bardzo blisko ciebie możesz w niego wycelować i zawołać ,,Poddaj się!". Jeżeli dany gracz nie posłucha twojego rozkazu możesz z czystym sumieniem otworzyć ogień.
Pamiętaj również o tym, że, jeżeli w końcu zdecydowałeś się przyjechać na Tyranię to zostajesz na niej do końca, czyli do ostatniego scenariusza i odprawy końcowej. Twoim zadaniem jest zapewnić sobie odpowiednie warunki, ażebyś nie musiał wcześniej wyjechać. To znaczy, że - weź ze sobą prowiant, dużo picia (najlepiej wody) oraz zapasową baterię i amunicję. Z góry ostrzegamy - jeżeli ktokolwiek będzie próbował opuścić grę przed czasem zostanie wpisany przez parkingowego na czarną listę. Nie zamierzamy tolerować przypadków, kiedy w ostatniej rundzie ze 100 graczy robi się nagle 30. Jeżeli jesteś typem niedzielanko-jebankowego gracza, który o 12 musi wyjść na obiadek to lepiej zostań w domu i nie psuj zabawy oraz nie zajmuj miejsca innym.
Apelujemy i prosimy również wszystkich graczy o rozwagę w doborze baterii i repliki, nie chcielibyśmy widzieć graczy z repliką karabinu szturmowego o szybkostrzelności miniguna. Prosimy o taki dobór baterii ażeby replika była szybkostrzelnością chociaż porównywalna z oryginałem.
Osoby posiadające repliki z kosmiczną szybkostrzelnością proszone będą o stosowanie baterii z mniejszym napięciem albo nie zostaną dopuszczone do gry

Medycy i system trafień
Podczas ,,Tyranii 3" niektórzy gracze, z każdej dywizji zostaną wyznaczeni na medyków.
Jeżeli jakikolwiek gracz podczas gry dostanie kulką musi głośno krzyknąć - ,,DOSTAŁEM", a następnie wyciągnąć tak zwaną ,,czerwoną szmatę". Trafiony gracz ma dwie możliwości wyboru - albo natychmiastowo udać się do koszar (respawn) albo może zacząć wzywać medyka.
Leczenie odbywa się poprzez obwiązanie ramienia bandażem dostarczonym przez organizatorów.
Uwaga - w ciągu jednego ,,życia" można zostać uleczonym tylko raz! . W przypadku, kiedy zostałeś już raz uleczony (masz bandaż na ręce) i kolejny raz dostałeś - musisz udać się do koszar i czekać na kolejny wymarsz.

Respawny:
W ,,Tyranii 3" zostanie zastosowany system respawnu całymi oddziałami. Ażeby móc wyruszyć do boju, w budynku koszar(respawn) musi znajdować się co najmniej połowa stanu osobowego danej dywizji oraz dowódca dywizji lub jego zastępca. W przypadku długiej nieobecności oddziału w koszarach - mogą zostać wypuszczone pojedyncze osoby, które czekają na respa.
Pragniemy dzięki temu zapobiec dezorganizacji na polu walki.

Przejmowanie punktów strategicznych:

W niektórych scenariuszach mogą wystąpić zadania, które będą polegały na przejęciu kontroli nad daną dzielnicą Sevastopola, małą wioską czy po prostu punktem strategicznym. Przy każdym takim celu będzie widniał maszt. Kontrolę przejmujemy poprzez podniesienie flagi odpowiedniego koloru (będzie leżała przy maszcie) i zawieszenie jej na szczycie masztu. Kolory to odpowiednio: komunizm - czerwony ; demokracja - niebieski.

Limit wieku: 16+ (nieletni muszą posiadać zgodę rodziców).





Ograniczenia amunicji: brak

Ograniczenia mocy replik (fps): zdrowy rozsądek
Zakaz używania replik\ "wynalazków" opartych o system RAM (np. AR11). Z góry ostrzegam, iż nie przekonają mnie żadne argumenty w postaci: rzekomej odpowiedzialności gracza, dużego stażu w AS itp. historii. Pamiętajcie każdy bierze odpowiedzialność za swoje czyny i ewentualne szkody jakie zrobi innym!

Obowiązkowe przedmioty gracza:
1. ochrona oczu w postaci gogli/okularów ochronnych (każdy testuje i stosuje okulary/gogle ochronne na własną odpowiedzialność !),
2. czerwony skrawek materiału do oznakowania „trupa”
3. replika airsoftowa




Pirotechnika: Bez kontroli zezwalamy na atestowane granaty odłamkowe - wystarczy jedynie poinformować organizatora o ich posiadaniu na rejestracji.
Zezwalamy również na samoróbki (petarda max k204) - do sprawdzenia przez organizatorów w czasie rejestracji - należy posiadać jedną sztukę dodatkową jako test.
Zakazane są granaty dymne dla graczy, organizatorzy będą używać granatów dymnych w celu oznaczenia eliminacji pojazdów.
Całkowity zakaz rzucania granatów odłamkowych w stronę pojazdów.

Zasady korzystania z pojazdów i ich eliminacji w trakcie gry:
W grze będą brały udział pojazdy : BRDM-2 ; Haubica samobieżna ,,Goździk" ; Ciężarówka Kraz lub Ził; SKOT (opcjonalnie).
Haubica samobieżna będzie obiektem statycznym związanym z fabułą rozgrywki.
Przy jeździe pojazdem BRDM-2 jest zakaz wchodzenia do środka. Istnieje jedynie możliwość jazdy na pancerzu.
Natomiast w pojeździe SKOT można wchodzić na tył pojazdu oraz na pancerz.
Na pojazdy Kraz, Ził (ciężarówki wojskowe) wsiadamy jedynie na pakę, zakaz wchodzenia do szoferki (nie dotyczy dowódców plutonów).
Nie otwieramy ognia do szoferki Ziła oraz Kraza! W przypadku, kiedy widzimy te pojazdy strzelać można jedynie w kierunku paki.
Ogień można również otwierać do żołnierzy siedzących na Skocie&BRDM-2,
NIE STRZELAMY W KIEROWCĘ ani do środka pojazdu. Na wszystkich pojazdach będzie również siedział organizator, ubrany w odblaskową kamizelkę, będzie on potwierdzał zniszczenie pojazdu, do niego również nie strzelamy.
W grze będą dostępne granaty odłamkowe, jest całkowity zakaz rzucania granatami w pojazdy. A więc apelujemy do panów, którzy mają zamiar zabrać granaty - rzucajcie je z rozwagą, i nie w pojazdy.

Niszczenie pojazdów - Z każdej dywizji zostanie wydzielonych kilku graczy z uzbrojeniem przeciwpancernym w postaci granatów p-panc. Jako granaty posłużą nam małe woreczki z piaskiem. Aby zniszczyć pojazd należy do niego podbiec na odległość rzutu, zawołać ,,Granat przeciwpancerny" (aby zwrócić uwagę organizatora pojazdu, który potwierdzi trafienie) i rzucić w pojazd granatem przeciwpancernym. Kiedy granat rozbije się o pancerz (piasek się rozsypie) oznaczać to będzie że pojazd został zniszczony. Po zniszczeniu, organizator siedzący na pojeździe wyrzuci przed pojazd granat dymny, sygnalizujący zniszczenie owego pojazdu. Po wypaleniu się granatu pojazd zostaje na miejscu jako wrak i czeka na inżyniera, który go naprawi. Na koniec scenariusza wraca do bazy.
Niektóre pojazdy będą miały jednego strzelca owy strzelec po trafieniu ma 5 minut respa

Jeżeli podczas zniszczenia pojazdu na pace lub na pancerzu będą znajdować się gracze to zostanie wykonany przymusowy desant.


Bezpieczeństwo: Organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za osoby biorące udział w zabawie, a rola ich ogranicza się do funkcji stricte organizacyjnych! Zastrzegają sobie jednak prawo do nie przyjęcia zgłoszenia na manewry. Zastrzegamy sobie również prawo do usunięcia, podczas manewrów, osób, które nie przestrzegają podstawowych zasad AS, BHP , zdrowego rozsądku oraz osoby nie przestrzegające regulaminu i zasad panujących na bitwie ,,Tyrania 3".
Jako organizatorzy nie bierzemy odpowiedzialności za poniesione urazy lub uszczerbki na zdrowiu grających – apeluje jednak o przestrzeganie wszelkich norm nie tylko bezpieczeństwa ale także kulturalnego zachowania, poszanowania miejsca spotkania jak i osób postronnych mogących się pojawić podczas rozgrywki. Jeżeli na terenie rozgrywki pojawi się "cywil" bezzwłocznie należy powiadomić wszystkich poprzez PMR'ke, głośnym okrzykiem "wstrzymać ogień cywil", podejść do delikwenta i powiedzieć że teren jest prywatny oraz zasugerować opuszczenie terenu. Pamiętajcie - udział w takich zabawach jak AS jest związany z ryzykiem uszczerbku na zdrowiu, dlatego trzeba się liczyć z ryzykiem i odpowiednio je niwelować. W szczególności uważać na pojazdy poruszające się po terenie walki!

Wzór zgody dla niepełnoletnich:


"Ja (imię i nazwisko prawnego opiekuna bądź opiekunów) zezwalam mojemu synowi /córce (imię i nazwisko) na udział w strzelaniu replikami ASG mającym się odbyć (wpisać datę) na terenie (wpisać lokalizację). Organizowanym przez Bytomski Oddział Szturmowy i Muzeum Techniki Militarnej i Użytkowej w Bytomiu. Jako prawny opiekun jestem świadom ryzyka jakie ze sobą niesie uczestniczenie w grach militarnych Air Soft Gun, i z pełną świadomością zezwalam na uczestnictwo mojego syna/ córki (imię i nazwisko) w takiej grze. Ponad to biorę wszelką odpowiedzialność za poczynania i szkody jakie mogą powstać na skutek działalności (imię i nazwisko nieletniego)

Wyraźny podpis z imieniem
oraz nazwiskiem prawnego opiekuna
nr telefonu komórkowego "
Treść może być wydrukiem komputerowym jednak podpis opiekuna musi być odręczny ! radze nie zapomnieć bo jak się okaże, że na odprawie nie masz to nie grasz będę nieugięty!

Zgłoszenia:
Zgłoszenia wysyłamy na maila: [link widoczny dla zalogowanych]
Treść zgłoszenia:

Imię nazwisko, "nick gracza"
Przy nicku każdego z graczy należy wpisać mundur, który zostanie przez niego użyty na Tyranii 3. Ta zasada nie dotyczy CRD.

Strona, do której chcesz dołączyć. Wpisujesz nazwę strony a następnie dywizję (np. Armia Obrony Czernogórska - 1 "Sevastopolska" Strelkovaya Diviziya) .

Jeżeli chciałbyś dowodzić całą dywizją lub być zastępcą dowódcy to napisz to w zgłoszeniu, oraz powiedz jakie masz doświadczenie w dowodzeniu (przykłady ze strzelanek, WMASG'ów itp.)

Ekipa (jeśli nie masz wpisujesz - N/Z)

Proszę także o informacje w zgłoszeniu jeśli osoba nie jest pełnoletnia.


UWAGA - Jeżeli już decydujesz się napisać zgłoszenie to licz się z przymusem natychmiastowej wpłaty po otrzymaniu maila! Ostateczny termin wpłaty to 29.07.2013 r. Jeżeli do tego dnia nie dostaniemy większości wpłat to bitwa najprawdopodobniej zostanie odwołana. Pieniądze potrzebne są między innymi na wypożyczenie ciężkiego sprzętu, wynajęcie terenu oraz zakup wszelakich obiektów związanych z grą!


Przykład zgłoszenia:

Cytat:Gracze:
-Jan Kowalski "x1" (wz.93)
-Jan Kowalski2 "x2"(wz.93)
-Jan Kowalski3 "x3" (wz.93)
-Jan Kowalski4 "x4"(wz.93) [niepełnoletni- 16 lat]

Ekipa : ,,zxc"

Strona: Armia Obrony Czernogórska - 2 Gwardija Ivanijeva

Jako gracz Jan Kowalski "x1" chciałbym uczestniczyć w rozgrywce jako dowódca 2 Gwardiji Ivanijeva. Myślę że potrafiłbym pokierować do boju tak dużym oddziałem, ponieważ byłem dowódcą strony na dużych bitwach, ogłoszonych na WMASG'u - ,,xyz" oraz ,,yzx", ponadto jestem dowódcą mojej ekipy. Poza tym często dowodziłem tak dużymi oddziałami na miejscowych strzelankach organizowanych przez ,,cxz" oraz ,,xzc"


W zwrotnym mailu dostajecie dane do przelewu i dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto zostajecie wpisani na listę uczestników. Lista pojawi się we wpisie na stronie bos.bytom.pl.

Koszt to 25 PLN(płatne przelewem) na kolorową taśmę pakową dla oznakowania stron, taśmę BHP ,wypożyczenie pojazdów, i inne koszty organizacji. W tej kwocie zapewniamy także mapy dla graczy. A także wodę pitną w dwóch sztabach obu stron konfliktu. Zostaną również wykonane umocnienia na terenie w kluczowych lokacjach. W tym roku chcemy uruchomić gąsienicowe działo samobieżne "Goździk 122mm", które jest bardzo paliwożerne(wymagana do tego jest dobra pogoda).
Rok temu niestety źle obliczyliśmy składkę. Na dobrą sprawę Tyrania 2 była kontynuowana po drugim scenariuszu jedynie dzięki życzliwości Panów z MTM'u, którzy zalali Skota oraz Ziła z własnej kieszeni. Dlatego też w tym roku składka jest odpowiednio większa, gdyż nie chcemy nadużywać ich życzliwości, oraz nie chcemy powtórki z zeszłego roku.
Kwota jest zależna od ilości uczestników. Minimalna ilość graczy to 60-70) osób. Dla tak małej liczby zainteresowanych kwota wyniesie 30zł z dopłatą 5zł na miejscu.
Jednak jeżeli liczba uczestników zbliży się do ilości maksymalnej lub ją przekroczy zwrócimy 5zł lub dokupimy za tą cenę dodatkową pirotechnikę lub inne rzeczy.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału osobom lub ekipom bez podania przyczyn.
Zastrzegamy sobie możliwość przeniesienia drużyny do przeciwnej strony w celu wyrównania sił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabol
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubki Duze


PostWysłany: Czw 18:32, 24 Lip 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Valor92
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawa Mazowiecka


PostWysłany: Wto 0:00, 29 Lip 2014    Temat postu:

Ja niestety odpadam. Będę po nocce i styrany na maxa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabol
Admin



Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 547
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zubki Duze


PostWysłany: Pon 13:52, 18 Sie 2014    Temat postu:

Ja napisze tylko tyle było fajnie,czemu tylko tyle ?? bo na więcej nie mam siły Very Happy
ps. niech żałują ci co nie byli Smile


Ostatnio zmieniony przez Jabol dnia Pon 13:53, 18 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin